Front wschodni 1941-45: Czołg średni T-28 (1936) 1/72 Trumpeter-Galeria końcowa.

 Witam :)

Dzisiaj chciałbym zaprezentować kolejny model jaki ukończyłem. Mianowicie chodzi tutaj o radziecki czołg średni T-28 w skali 1/72 firmy Trumpeter. Jest to moje drugie podejście do tematu gdyż pierwszy taki czołg skleiłem już jakiś czas temu, co możecie zobaczyć TUTAJ.

Czołg mimo, że składało się przyjemnie trochę przysporzył mi problemów na etapie malowania, kolor wyszedł zbyt jaskrawy, ale miejscami udało mi się troszkę go stonować farbami olejnymi, myślę, że nie jest źle, zwłaszcza że czołgi radzieckie z okresu przedwojennego były malowane (mimo oficjalnych regulaminów) w różne odcienie zielonego.

Aby nie budować paradnego czołgu zdecydowałem się na weterana walk z 1941 roku, a dokładniej czołg pochodzący z 10 dywizji pancernej 15 korpusu zmechanizowanego :) (jak podają rosyjskie źródła)

Tyle ode mnie zapraszam do galerii końcowej :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Tamiya XF-58+Pactra A50
-Tamiya XF-85
-Tamiya X-10

-Model Master 1790 (reflektory)
Tamiya TS-13 (lakier błyszczący w sprayu)
Tamiya TS-80 (lakier matowy w sprayu)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer
Ammo of MIG Enamel Effect KURSK SOIL
Pigment "Russian earth"



















Komentarze