Teraz Polska:2K12 Kub (SAM-6) 1/72 Trumpeter-Galeria końcowa

 Witam wszystkich!!!

Dawno nie wykonywałem modelu w polskich barwach więc za radą fanów, postanowiłem, że ten prosty model wyrzutni 2K12 Kub od Trumpetera w skali 1/72 wykonam właśnie w barwach Wojska Polskiego.

Sam model 2K12 Kub (nazwanego przez producenta SAM-6) składa się z kilku części, co znacznie przyśpiesza budowę, więcej zajęło mi malowanie, a to ze względu na to, że pierwszy raz wykonywałem kamuflaż NATO. Oczywiście do tego celu posłużyłem się elastyczną masą maskującą od AK Interactive. Ręcznie pomalowałem czubki rakiet. Postanowiłem też, że modelu nie będę jakoś szczególnie brudził, a to ze względu na to, że pojazdy Wojsku Polskim przeważnie nie są jakoś styrane jak czołgi z II wojny światowej :). Dodatkowo wyrzutnia otrzymała priorytety drogowe z kawałka plastiku i kalkomanii od Toro Model. Przyznam, że nad tym elementem trochę się natrudziłem i powiem wam, że nie było łatwo, ale może z kolejnym modelem pójdzie to łatwiej :).

Do modelu dorobiłem też niewielką podstawkę, ale zróżnicowanie trawki nie wyszło tak jak chciałem :/.

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Tamiya XF-67
-Tamiya XF-68
-Tamiya XF-69
-Tamiya XF-85 (koła)
-TamiyaXF-60 (trzonki narzędzi)
-Tamiya XF-86  (lakier matowy)
-Tamiya X-1
-Tamiya XF-2
-Tamiya XF-56 (metalowe części narzędzi oraz lufy działka i karabinu)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii:
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer
AK Interactive Elastic Masking Putty



















Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze