Alianci 1939-1945: Renault R39 1/72 First to Fight-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich :)

Dzisiaj chciałbym zaprezentować kolejny model ze "ze stajni" First to Fight.
Mianowicie głównym bohaterem posta jest czołg Renault R39 czyli zmodyfikowany francuski czołg R35. Jeżeli chodzi o sam warsztat to model budowało mi się bardzo przyjemnie. Lubię takie niewielkie odskocznie od 1/35 (aczkolwiek ostatnio dłubię tylko w 1/72 :().

Wykonując malowanie nie wzorowałem się na konkretnym modelu, ot, taka fantazja z mojej strony :)

Tyle ode mnie :) Oczywiście zapraszam was do galerii końcowej :).

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Pactra XF-78 (kolor bazowy)
-Tamiya XF-62
-Tamiya XF-68
-Tamiya XF-86  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 ( linka holownicza, gąsienice)
-Tamiya XF-59 (trzonki narzędzi)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Tamiya X-22(lakier błyszczący)
Suche pigmenty  (Light Dust, Sand)
AK Interactive Weathering Pencils
AK Interactive Elastic Putty 
MIG Olibrushers 3516 Dust








Pozdrawiam
ModelistContructor

Komentarze