W obcej służbie: Pzkpfw 38 Ausf. A 1/72 First to Fight-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

Dzisiaj chciałbym wam zaprezentować model czołgu Pzkpfw 38 (Lt vz.38) w skali 1/72 firmy First to Fight. 

Model ten postanowiłem wykonać w troszkę innych barwach-sowieckich. Wzorowałem się na modelu dostępnym TUTAJ. Niestety nie wszystkie efekty udało mi się odtworzyć więc z modelu jestem średnio zadowolony :). Być może przy kolejnych uda się przetestować więcej technik :).

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:

Farby:
-Pactra A112 (kolor bazowy)
-Pactra A34 (rozjaśnienia)
-Pactra A50 (obicia)
-Vallejo Model Air 71042 (obicia)
-Tamiya XF-85 (bandaże kół)
-Tamiya TS-13  (lakier błyszczący)
-Tamiya XS-35 (lakier satynowy)
-Tamiya XF-56 ( karabiny, gąsienice)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Lakier błyszczący Tamiya TS-13
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo
Suche pigmenty  (European Earth)
AK Interactive Weathering Pencils






Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor


Komentarze