Bliski wschód: T-55 1/48 Tamiya-Galeria końcowa

 Witam wszystkich :)

Kilka dni temu udało mi się dokończyć większy projekt w skali 1/48 (która do tej pory nie była moją ulubioną skalą) jednak po budowie T-55 z firmy Tamiya zmieniam zdanie i chyba częściej po tą skalę będę sięgał :).

Model wykonałem w standardzie tzn. prosto z pudełka. Nie korzystałem z dodatkowych elementów, luf itp. Myślę, że zestaw sam w sobie jest bardzo szczegółowy i odzwierciedla rzeczywisty czołg. Niestety w zestawie producent pozwala na zbudowanie czołgu w jednej wersji malowania, więc postanowiłem dokupić dodatkowe kalkomanie. Czołg wykonałem w malowaniu egipskim, niestety w 100% nie odzwierciedla egzemplarza, który pierwotnie miałem odtworzyć, ale i tak z pracy jestem zadowolony. Oczywiście w przyszłości czeka mnie trening z malowaniem kamuflażu gdyż w tym przypadku efekt tzw. "odkurzu" jest dość spory, no ale może w kolejnym modelu "blisko wschodnim" malowanie kamuflażu uda się potrenować :). Zobaczymy :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki

Farby:

-Tamiya XF-57 (kolor bazowy)
-Tamiya XF-9
-Tamiya XF-26
-Tamiya XF-2
-Tamiya X-1
-Tamiya XF-86
-Tamiya TF-86 (lakier matowy)
-Pactra A18 (lakier błyszczący)
-Tamiya XF-56 ( karabiny, gąsienice)
Wash:
-Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo
Suche pigmenty  (Sand, Middle East)
AK Interactive Weathering Pencils














Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze