Szybki warsztat: Pzkpfw V Panther Ausf. G 1/100 Zvezda-Galeria końcowa

 Witam wszystkich :)

Na początku mojego pierwszego wpisu w tym roku chciałbym wszystkim życzyć Szczęśliwego Nowego Roku 2022 :). Życzę wam przede wszystkim zdrowia, szczęścia oraz pomyślności :)

Co do modelu Panthery ze Zvezdy, jestem wam winny wyjaśnienia. Budowę modelu rozpocząłem już w roku 2021. Mimo niewielkich rozmiarów i łatwości jego montażu, model długo czekał na swoją kolej. Jest to też pierwszy czołg od bardzo dawna, który pomalowałem pędzlem. Natomiast kamuflaż wykonałem tzw. metodą gąbkową (którą chciałbym wam kiedyś pokazać, gdyż efekty są bardzo obiecujące).

Nie wszystko wyszło idealnie, ale metoda "gąbkowa" może mieć zastosowanie w większej skali, efekty byłyby na pewno lepiej widoczne :).

Jako że jest to wpis na "rozruszanie", bo dawno mnie tu nie było, bez zbędnego ględzenia zapraszam was do galerii końcowej :).

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:

Farby:
-Tamiya XF-60 (kolor bazowy)
-Tamiya XF-58
-Pactra A105
-Tamiya XF-85
-Tamiya TS-13  (lakier błyszczący)
-Tamiya XF-86 (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 ( karabiny, gąsienice)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo
Sidoluks (lakier błyszczący)
Suche pigmenty  (Dark Earth)
AK Interactive Weathering Pencils














Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze