Front wschodni 1941-1945: T-34/76 1/35 Tamiya-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich :)

Kolejny model jaki udało mi się wykonać w 2022 to legendarny już radziecki czołg T-34/76 z firmy Tamiya w skali 1/35. 

Mimo wieku (model został zaprojektowany w latach 70-tych) wspaniale mi się ten pojazd kleiło. Jeżeli chodzi o spasowanie, to nie napotkałem jakichś poważniejszych problemów. Oczywiście model odbiega od współczesnych produktów Zvezdy czy Dragona detalami więc starałem się poćwiczyć na nim różne techniki weatheringu. Nie do końca uzyskałem to co chciałem, ale jestem bardzo zadowolony z obić, których wykonanie było dość czasochłonne. 

W planach mam jeszcze budowę tego samego zestawu, tyle, że z wieżyczką dowódcy (być może czołg otrzyma oznaczenia LWP). Wszystkim początkującym model polecam, mimo dość sporej ceny (około 80-90 zł). Zapewniam was, że na pewno nie zawiedziecie się. :).

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:

Farby:
-Tamiya XF-58 (kolor bazowy)
-Pactra A34 (rozjaśnienia)
-Pactra A50 (obicia)
-Vallejo Model Air 71042 (obicia)
-Pactra A103 (drewniana kłoda)
-Tamiya XF-85 (bandaże kół)
-Tamiya TS-13  (lakier błyszczący)
-Tamiya XS-35 (lakier satynowy)
-Tamiya XF-56 ( karabiny, gąsienice)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Lakier błyszczący Tamiya TS-13
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo
Suche pigmenty  (European Earth)
AK Interactive Kursk Soil
AK Interactive Weathering Pencils
Marker Molotov (reflektor)
















Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze