Szybki warsztat: T-28 Model 1940 1/100 Zvezda-Galeria końcowa.

 Witam serdecznie :)

Dzisiaj mam okazje zaprezentować nowy model który udało mi się wykonać w cyklu "Szybki warsztat". Może nie była to koniecznie szybka budowa, ale projekt udało się doprowadzić do końca.
Jeżeli chodzi o sam model, jego budowa nie sprawiła problemów, w końcu to tzw. "snap kit".

Model pomalowałem farbami akrylowymi Tamiya. Pierwszy raz też poważnie spróbowałem weatheringu za pomocą kredek akwarelowych firmy AK-Interactive. Efekty są obiecujące, ale moim zdaniem kredki te pozwolą na uzyskanie lepszych efektów przy skali 1/35 (w 1/100 mało co widać).

Specjalnie do modelu wykonałem podstawkę. W dość ekspresowym tempie więc nie ustrzegłem się błędów, mimo to z budowy jestem zadowolony.

Kolejny szybki warsztat postaram się zamieścić za dwa tygodnie gdyż ten tydzień będzie u mnie dość pracowity :/.

Tyle ode mnie, zapraszam do galerii końcowej :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:

Farby:
-Tamiya XF-58 (kolor bazowy)
-Tamiya XF-71
-Pactra A111 (drewniane elementy narzedzi)
-Tamiya XF-85
-Tamiya TS-80  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 ( karabiny, gąsienice)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo
Sidoluks (lakier błyszczący)
Suche pigmenty  (European Earth)
AK Interactive Weathering Pencils













Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze