Szybki warsztat: BM-13 "Katiusza" 1/100 Zvezda-Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

Jakiś czas temu zapowiadałem, że w projekcie "Szybki warsztat" pojawi się jeszcze jeden model. Wprowadziłem was trochę w błąd, gdyż ten jest przedostatnim w tym roku jaki się pojawi,a to ze względu na to, że jeszcze chciałbym wam zaprezentować Pzkpfw IV (model prezentowałem na instagramie jakiś czas temu).
Model "Katiuszy" nabyłem nieświadomie, robiąc jakieś zakupy w sklepie modelarskim, przeleżał na półce i czekał na swój czas, a że przy budowie T-28 bawiłem się w malowanie i modulację 4BO, Katiusza stała się bazą do różnego rodzaju testów w tym lakierów jakie ostatnio kupiłem. Ogólnie z modelu jestem bardzo zadowolony, kilka elementów wykonałbym inaczej (np szyby), aczkolwiek, przy tak małej skali i prostocie modeli ze Zvezdy uznałem, że będzie to typowo "odpoczynkowy" projekt.
Pierwszy raz korzystałem też z lakierów firmy Tamiya w sprayu i jestem bardzo z nich zadowolony, z czystym sumieniem mogę je wam polecić, aczkolwiek ich wadą (moim zdaniem) jest zbyt mała pojemność puszki w stosunku do ceny. Pierwszy raz również korzystałem z pigmentów firmy AK które świetnie kładą się na matowej powierzchni.

Tyle słowem wstępu, tymczasem zapraszam was do galerii końcowej :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Hataka B251 4BO Protective Green (kolor bazowy)
-Pactra A34(rozjaśnienia)
-Pactra A46 (koła i rakiety)
-Tamiya X-4 (imitacja szyb)
-Model Master 1790 (reflektory przednie)
Tamiya TS-80 (lakier matowy w sprayu)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Sidoluks (lakier błyszczący)
Suche pigmenty (AK Interactive 042-Europe Earth)










Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze