ModelistConstructor: Podsumowanie 2018 roku, oraz plany na rok 2019 :)

Witam wszystkich !!!

Na początku mojego wpisu chciałbym z okazji Nowego Roku 2019 wszystkim moim fanom złożyć najserdeczniejsze życzenia, zdrowia, szczęścia i pomyślności w całym 2019 roku :)

Nowy Rok to czas podsumowań, więc i mnie ten czas skłonił do refleksji :)
W poprzednim 2018 roku, nie wykonałem takiej liczby modeli jakiej chciałem, po prostu z moim hobby wygrywa brak czasu związany z życiem zawodowym,czasami po pracy wracam o tak późnej porze, że po prostu czasu na modelowanie zwyczajnie brakuje, co bardzo mnie boli i martwi.


Na pewno w nadchodzącym 2019 roku, rozbuduję serię modeli w tematyce frontu wschodniego, gdyż ten temat ostatnimi czasy zaniedbałem i to bardzo,  na moim "magazynie" mam kilka pozycji które byłoby warto w tym projekcie umieścić. :) Chciałbym też dokończyć swoje "rozgrzebane" projekty, ale na tą chwilę nie planuję czegoś takiego (aczkolwiek wiem, że wiele osób czeka na T-26/BT-2 w skali 1/35, którego budowa utknęła w martwym punkcie).

Na moim blogu pojawią się również dwie nowe tematyczne serie, mianowicie dział poruszający tematykę Armii Fińskiej z lat 1918-1989 oraz seria poświęcona Frontowi Zachodniemu z lat 1940-1945 w której znajdą się pojazdy,sprzęt, oraz samoloty walczące po stronie aliantów w II wojnie światowej.

Oczywiście stare serie nie pójdą w zapomnienie. Z racji zbliżającej się 80 rocznicy wybuchu II wojny światowej, zamierzam skupić się na serii Wrzesień 1939 i w końcu podjąć się budowy PZL P.37 "Łoś" oczywiście w skali 1/48 (aczkolwiek w mniejszej skali ten samolot również się pojawi) z racji tego, że nie udało mi się zbudować tego modelu na 100 lecie niepodległości. Również z tej okazji  zamierzam też zbudować czołg 7TP w skali 1/35 oczywiście w malowaniu z września 1939.
Na pewno projektów w tej serii będzie więcej niż zwykle.

Jeżeli chodzi o kanał YouTube, kilkakrotne próby, umieszczenia filmów spełzły na niczym. jeśli uda mi się kupić lepszy aparat który nagrywa filmy dłuższe niż 9 minut (niestety mój aparat filmy w HD nagrywa maksymalnie tylko tyle minut) na pewno coś się pojawi. W tym roku zamierzam też zakupić lepszy i wydajniejszy kompresor modelarski.

Co do najbliższych planów mogę tylko zdradzić, że na blogu na pewno pojawi się coś w tematyce Frontu Wschodniego, także bądźcie czujni :)


Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor



Komentarze