Zbudujmy model: Sdkfz 251 ausf. A 1/72 First to Fight Konkurs Wrzesień 1939 Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

Dzisiaj chciałbym zaprezentować model który wykonałem w ramach konkursu organizowanego przez wydawnictwo Wrzesień 1939 First to Fight. Budowa zajęła mi około trzech dni, jednak muszę przyznać, że był to jeden z kapryśnych modeli jakie przyszło mi budować.Mój egzemplarz miał problem z błotnikami (są krzywe) i prostowanie coś tam pomogło, ale do ideału jest daleko. Przy malowaniu modelik tez stawiał opory o ile  nakładanie bazy i rozjaśnianie poszło szybko, to był problem z washem. najpierw sidoluks pomarszczył nie wiadomo dlaczego farbę w niektórych miejscach (naprawdę nie mam pojęcia co mogło być tego przyczyną, jednak po jakimś czasie wróciło wszystko do normy). Po nałożeniu kalkomanii przystąpiłem do brudzenia. Wykonałem je za pomocą pigmentów zmieszanych z wódką, nakładanych za pomocą pędzla.Następnie nadmiar pigmentów ścierałem patyczkami do uszy i rożnego rodzaju pędzlami.Pigmentów tym razem nie utrwalałem, gdyż trzymają się bardzo dobrze powierzchni.Modelik mimo, że stawiał opory, bardzo mi się podoba i chyba skusze się na jeszcze jeden egzemplarz tego pojazdu, gdyż jego sylwetka wpadła mi w oko. Jest tak brzydka, że aż piękna :)
Zdjęcie modelu zamieściłem na stronie wydawnictwa First to Fight, także zachęcam do głosowania na mój model.

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Pactra A107(Kolor bazowy) 
-Pactra A46
-Pactra A105  (siedzenia załogi,trzonki łopat)
-Pactra A51 (rdza na tłumiku)
-Pactra A74 (suchy pędzel, narzedzia)
-Pactra A48 (lakier matowy)
-Sidoluks (lakier błyszczący)
Oleje artystyczne: Brąz Van dyke  firmy Acron.
Pigmenty
Benzyna do zapalniczek (wash punktowy)








Pozdrawiam wszystkich
ModelistConstuctor

Komentarze