Tankietka TK-3 RPM 1/35 - Galeria końcowa

Witam wszystkich !!!

Dzisiaj chciałbym zaprezentować nowy model który wykonałem. Jest to TK-3 z firmy RPM w skali 1/35. Modelik malowany farbami pactra A30,A28,A95,A54,A26 (tylne światełko) brudzony pigmentami zmieszanymi z sidoluksem. Z modelu jestem średnio zadowolony, aczkolwiek cieszę się że w ogóle go ukończyłem, a przyznam, było ciężko. Najwięcej problemów sprawił kamuflaż, a dokładnie cienkie czarne paski rozdzielające plamy kamuflażu, które wykonałem za pomocą flamastra, co okazało się kompletną klapą. Nie wiem iloma warstwami zabezpieczałem paski przed washem, było ich dużo. Niestety po jakimś czasie paski gdzie nie gdzie się rozmazały :/ nad czym ubolewam, aczkolwiek chyba tragedii nie ma. Zastanawiałem się czy umieścić ten model w galerii, w moim przekonaniu nie wyszedł najlepiej (starałem się postawić go na gąsienicach :) ). Miałem zrobić tarcze z oznaczeniami do tego modelu, ale szarpnąłem się na kalkomanie, co też nie było zbyt dobrym pomysłem :/. Kamuflaż wzorowałem na modelu kartonowym tankietki TK-3 z wydawnictwa WAK, który kiedyś prezentowałem na blogu. Modelik nie wyszedł tak jak chciałem, ale wiele rzeczy na pewno na nim się nauczyłem. Zapraszam do galerii :)








Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze

  1. Trudność wykonania modelu docenia się dopiero wtedy kiedy samemu się coś buduje i nie wychodzi jak by się chciało ...a gdzie tam jeszcze do perfekcji .Fakt ,zastosowanie flamastra nie było dobrym pomysłem .pomijając rozmazanie to kolor jest bardzo ...nienaturalny .Poza tym przy skali 1/35 taki pasek w miarę prosto można zrobić aerografem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz