W obcej służbie: PZL P.11C 1/72 Mistercraft.

 Witam wszystkich :)

Z powodu awarii kompresora niestety musiałem przerwać budowę kilku innych projektów. Jako, że w swoim składziku posiadam niezliczoną ilość "rozgrzebanych" modeli postanowiłem, że kilka z nich dokończę. Jednym z nich był PZL P.11C w skali 1/72 od "ulubionego" Mistercrafta.

Model na dzisiejsze czasy prymitywny. Brak wnętrza no i brak jakichkolwiek detali. Formy wykorzystywane do budowy tego modelu, trochę już zużyte, mimo to frajdy przy budowie modelu nie brakowało, bo jest on do bólu prosty.

Model malowałem pędzlem farbami Pactra- przyznam, że troszkę wypadłem z wprawy, bo aerograf mnie "rozleniwił", ale chyba tragedii nie ma :P

Malowanie oczywiście fikcyjne, wzorowane na jakimś rzeczywistym z internetu.

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące materiały:
-Pactra A69
-Pactra A68
-Tamiya XF-85
-Tamiya XF-6
-Tamiya X-22 (lakier błyszczący)
-Tamiya-X35 (lakier satynowy)
-Tamiya XF-4
-Tamiya XF-1
-Tamiya X-11 (obicia)
-Tamiya Panel Line Accent Color Black (Wash)












Komentarze