W obcej służbie: Char B1 1/56 Italeri-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich!!!

Dzisiaj chciałbym zaprezentować po dłuższej przerwie model czołgu francuskiego Char B1 w dość osobliwej skali 1/56 od Italeri.

Model ten to moje pierwsze zetknięcie z tak "dziwną" skalą. Ale było to doświadczenie całkiem pozytywne, ze względu na to, że model bardzo łatwo złożyć i co najważniejsze-szybko. 

Mimo, że jest to model typu "fast assembly" to jest dość bogaty w detale. Oczywiście kilka elementów zostało uproszczonych np.: gąsienice, zostały podzielone na poszczególne sekcje tak, aby ułatwić montaż już bez ich "zaginania" na kołach napędowych :).

Co do samego przygotowania modelu, troszkę zepsułem połączenie wieży (przyznam się, że trochę spieszyłem się przy budowie modelu-stąd ten błąd), ale jestem zadowolony z weatheringu, chociaż nie jest to jeszcze poziom, który chcę osiągnąć :D

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Tamiya XF-63(kolor bazowy)
-Vallejo 70.870 (rozjaśnienia)
-Tamiya XF-85 (koła)
-Tamiya XF-59 (drewniane elementy narzędzi)
-Tamiya XF-86  (lakier matowy)
-Tamiya XF-10 (metalowe części narzędzi oraz lufy działka i karabinu)
- Vallejo Model Air 71042 (obicia)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii:
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer
Sidoluks
Suche pigmenty (Dust)
Ammo Mig Kursk Soil
Track Wash



Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze