Czerwone gwiazdy: BT-2 1/72 UM-Galeria końcowa

 Witam serdecznie :)

Ostatnio brak czasu na modelarstwo sprawił, że nie wrzucam za często galerii końcowych, a niestety modeli wymagających dokończenia troszkę się uzbierało :). Udało mi się dokończyć takiego jednego "rozgrzebańca". BT-2 od UM, który nie był łatwą przeprawą, jeżeli chodzi o budowę. Model był trochę problemowy i wielokrotnie lądował w pudle, czekając na swój czas :). Mimo wszystko fajnie, że udało mi się go dokończyć, bardzo zależało mi na tym, ponieważ czołgi BT są jednymi z moich ulubionych pojazdów sowieckich :).

Tyle ode mnie :) Zapraszam do galerii końcowej :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-AK Interactive 0019 Russian Green
-Tamiya XF-85
-Tamiya X-10
-Model Master 1790 (reflektory)
Tamiya TS-13 (lakier błyszczący w sprayu)
Tamiya TS-80 (lakier matowy w sprayu)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer
Ammo of MIG Enamel Effect KURSK SOIL
Pigment "Russian earth"









Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze