Czarne krzyże: Panzerkampfwagen VIII Maus w skali 1/72 Trumpeter-Galeria końcowa

 Witam :)

Dzisiaj po wielu bojach z tym modelem, mogę go wam bez wstydu zaprezentować. Pierwsze malowanie nie przyniosło dobrego rezultatu, zostałem też trochę "zjechany" za pierwszą wersję tego modelu, ale nie jestem za to zły, bo malowanie z ręki aero faktycznie nie wyszło najlepiej i model tym samym wylądował w pudle...

Jednak po paru dniach postanowiłem nie poddawać się i od nowa popracować nad modelem. Wzorowałem się na "pudełkowym" malowaniu jakie zaproponował Trumpeter :). Może nie wyszło to idealnie, ale na pewno model wygląda lepiej niż za pierwszym razem kiedy go malowałem.
Modelu nie chciałem też zbytnio "męczyć", a to z tego względu, że jego udział w walkach był znikomy :).

Mam nadzieję, że moja praca nie poszła na marne i teraz czołg da się oglądać :) Zapraszam do galerii końcowej :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Tamiya XF-88
-Tamiya XF-67
-Tamiya XF-1
-Tamiya X-11 (przetarcia na gąsienicach)
-Tamiya XF-9
Tamiya TS-13 (lakier błyszczący w sprayu)
Tamiya TS-80 (lakier matowy w sprayu)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Oilbrusher (Dust)

















Komentarze