Orientalne klimaty: Ki-43 "Hayabusa" 1/72 Hasegawa-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

Robiąc sobie listę modeli rozpoczętych, niedokończonych (niepotrzebne skreślić) postanowiłem dokończyć model japońskiego samolotu Ki-43 w skali 1/72 od Hasegawy. 

Model jakiś czas temu wam prezentowałem i mimo, że samolot nie jest trudny w budowie to jednak nie miałem chęci go skończyć. A było to głównie spowodowane tym, że zepsułem kamuflaż, nie do końca tak sobie wyobrażałem efekt końcowy i model wylądował w pudełku.

Samolot troszkę zagracał mi miejsce, a że "projektów" rozpoczętych i niedokończonych trochę przybyło, wziąłem się za robotę i dzisiaj mogę zaprezentować wam efekt końcowy :). Model chciałem też dokończyć z tego względu, że mało na moim blogu "japońskich" klimatów, a jest to tematyka bardzo ciekawa i w jakimś stopniu pomijana przez modelarzy (oczywiście nie wszystkich :) ).

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Tamiya XF-16(kolor bazowy)
-Pactra A31
-Tamiya XF-4
-Tamiya X-35  (lakier matowy)
-Tamiya XF-85 (opony)
-Pactra A51
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
-Tamiya X-22(lakier błyszczący)
Suche pigmenty  (Smoke)













Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze