Bliski wschód: T-55 Model 1958 (Sojusz Północny-Afganistan) 1/72 Trumpeter-Galeria końcowa

 Witam wszystkich !!!

Jakimś cudem zapomniałem o galeriach końcowych dwóch modeli jakie niedawno ukończyłem :).
Zaległości naprawiam i obie zaległe galerie wrzucam na fanpage oraz na blogspota.

Jeżeli chodzi o model czołgu T-55 wypada napisać kilka słów :). Czołg wielokrotnie był przemalowywany, początkowo otrzymał barwy irackie, ale zepsułem kamuflaż i tym samym model na długi czas wylądował w pudle. Postanowiłem go "odświeżyć" i pomalować w barwy afgańskie (Sojuszu Północnego). Model wykonałem prosto "z pudła" bez żadnych przeróbek, aczkolwiek żałuję gdyż chociaż mogłem zmienić uchwyty na wieży. Malując model pobawiłem się różnymi specyfikami do chippingu i efekt bardzo mnie zadowolił :).

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
Kolory kamuflażu 
-Tamiya XF-58
-Pactra A18 (lakier błyszczący)
-Pactra A48  (lakier matowy)
-Pactra A51 (tłumik oraz rdza)
-Tamiya XF-56 (gąsienice)
Ołówek 8B (metaliczne przetarcia)
Tamiya Panel Line Accent Color - Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Pigment AK Interactive Light Dust
MIG Olibrushers 3516 Dust
Ammo Mig Heavy Chipping Fluid










Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze