Wrzesień 1939: Tatra OA vz.30 1/72 First to Fight-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich :)

Jakiś czas temu udało mi się zmontować nowość z First to Fight. Mianowicie chodzi tutaj o samochód pancerny Tatra OA VZ.30 w skali 1/72. Zapowiedź tego modelu pozytywnie mnie zaskoczyła, gdyż ostatnio w serii nie ma zbyt wielu "nowości". A szkoda, bo modele firmy First to Fight zawsze sobie cenię.

Jeżeli chodzi o sam model, to przy sklejaniu problemów nie sprawiał. Problem miałem z malowaniem i dobraniem odpowiednich kolorów. Zależało mi na pojeździe Schutzpolizei więc troszkę z odpowiednim odcieniem zielonego się nakombinowałem. Koniec końców postawiłem na starą sprawdzona Pactrę A33. Delikatne rozjaśnienia wykonałem Pactrą A124. Sam model nie miał być "styrany" więc wykonałem delikatny wash, obicia oraz brudzenie. W mojej szafce czeka jeszcze drugi taki model, który w zamierzeniu mam wykonać w barwach słowackich, ale to plany na dalszą przyszłość :).

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Pactra A33
-Pactra A124 (rozjaśnienia)
-Tamiya XF-85 (koła)
-Tamiya XF-60 (trzonki narzędzi)
-Tamiya XF-86  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 (metalowe części narzędzi oraz lufy działka i karabinu)
- Vallejo Model Air 71042 (obicia)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii:
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer
Sidoluks
Suche pigmenty  (Light Dust)







Pozdrawiam
ModelistConstructor


Komentarze