Alianci 1939-1945: Czołg Somua S35 1/72 Heller-Galeria końcowa

 Witam wszystkich !!!

Model który wykonałem jakiś czas temu. Na głowie miałem sporo spraw więc blog nie był zbytnio aktualizowany. Somua S35 z Hellera to model prosty w budowie, niestety dość ubogi w detale. Niestety na rynku innej miniatury nie ma, a zawsze chciałem zbudować ten czołg :). Pozostaje teraz zbudować większego brata ale w skali 1/35 :)

Tyle ode mnie, zapraszam do galerii końcowej.

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
Kolory kamuflażu 
-Tamiya XF-59
-Tamiya XF-9
-Tamiya XF-58
-Pactra A18 (lakier błyszczący)
-Pactra A48  (lakier matowy)
-Pactra A51 (tłumik)
-Tamiya XF-56 (gąsienice)
Ołówek 8B (metaliczne przetarcia)
Tamiya Panel Line Accent Color - Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Pigment AK Interactive European Earth 
MIG Olibrushers 3516 Dust







Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze