Modelarskie wariacje: Citroen 11CV 1/43 Heller-Galeria końcowa

 Witam wszystkich !!!

Dawno nic nie wykonywałem w serii "Modelarskie wariacje" więc postanowiłem zbudować sobie takiego o to Citroena. Model Hellera jest bardzo przyjemny w budowie. Zaletą zestawu jest niewielka liczba części oraz spasowanie. Podczas sklejania nie napotkałem problemów, aczkolwiek sknociłem troszkę montaż szyb. Ten modelik wiele mnie nauczył, ale do perfekcji przy budowie modeli samochodów cywilnych jeszcze wiele mi brakuje. No cóż za jakiś trzeba wziąć na warsztat kolejny samochodzik i ćwiczyć dalej :).

Farby:
-Tamiya X-1 (kolor bazowy)
-Pactra A46 (wnętrze)
-Tamiya XF-85 (opony)
-Tamiya TS-13  (lakier błyszczący)
-Tamiya X-11 (kratka wlotu powietrza)
-Tamiya X-12 (felgi)
-Tamiya X-7 (światło tylne)
Lakier błyszczący Tamiya TS-13
Marker Molotov (reflektor)









Komentarze