Szybki warsztat: Czołg superciężki Maus 1/100 Zvezda - Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

Jakiś czas temu widzieliście, że ruszyłem z budową Mausa. Szybko zakończyłem sklejanie modelu aczkolwiek czołg czekał wiele dni na malowanie, gdyż z przyczyn ode mnie niezależnych musiałem pozostawić modelarstwo i co za tym idzie budowę Mausa odłożyć w czasie. Aczkolwiek udało mi się model dokończyć czego efektem jest dzisiejsza galeria. Z czołgu jestem średnio zadowolony, były to też pierwsze próby malowania za pomocą nowego kompresora w którym już mogę ustawić stosowne do własnych potrzeb ciśnienie.Czekam jeszcze na nowy aerograf (już z kilkoma mniejszymi dyszami) więc malowanie kamuflażu będzie w przyszłości łatwiejsze (mam taką nadzieję).
W przypadku malowania tego modelu tzw zjawisko "odkurzu" w kilku miejscach jest dość widoczne. mimo, że starałem się jak mogłem malować bardzo cienkie linie kamuflażu.
Oczywiście malując kamuflaż nie wzorowałem się na konkretnym pojeździe czy też schematach jest więc to zatem moja inwencja twórcza.
Pierwszy raz też wykorzystałem pigmenty firmy AK i nie żałuję, aczkolwiek na zdjęciach odcień pigmentu jakiego użyłem do brudzenia wyszedł troszkę za jasno :P
Model jest bardzo przyjemny w sklejaniu. Poza tym robi duże wrażenie swoim rozmiarem na tle innych "setek" jakie skleiłem.
Tyle tytułem wstępu :) Tymczasem zapraszam do galerii modelu. :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
Kamuflaż:
-Pactra A104+A27 (kolor bazowy)
-Pactra A105
-Pactra A34
Pozostałe farby oraz chemia modelarska:
-Pactra A48  (lakier matowy)
-Pactra A46
-Tamiya XF53 (suchy pędzel na gąsienicach)
-Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
-Sidoluks
Pigmenty: AK Europe Earth AK042










Pozdrawiam wszystkich
ModelistConstructor

Komentarze