Szybki warsztat: Sd.kfz 186 Jagdtiger 1/100 Zvezda - Galeria końcowa

Witam wszystkich !!!

 W dzisiejszym poście chciałbym zaprezentować model jaki wykonałem czas temu. Z powodu jakichś niewyjaśnionych przyczyn, blogspot nie zapisał mojego posta. Przez co muszę go opublikować raz jeszcze. Model wykonałem parę tygodni temu, a cała galeria pojawiła się już na mojej stronie na facebooku. Musze przyznać, że z modelu jestem zadowolony, wszystko wyszło tak jak chciałem, chociaż, jeszcze wiele pracy czeka mnie nad opanowaniem malowania kamuflażu za pomocą Patafixu. Przy malowaniu takiego kamuflażu ma znaczenie, odpowiednie trzymanie aerografu pod odpowiednim kątem :) U mnie podczas malowania tego pojazdu, było różnie, ale wyszło moim zdaniem dobrze, tylko w niektórych miejscach farba zapuściła się pod maskowanie (być może, zbyt słabo przycisnąłem patafix do modelu). Jak na model w skali 1/100 Jagtiger ze Zvezdy prezentuje się świetnie, ma dość spora ilość detali i w stosunku do innych pojazdów tej skali to naprawdę potwór :). Mam wrażenie, że niemieckie pojazdy ze Zvezdy w tej skali są jakoś lepiej wykonane od ich radzieckich odpowiedników. Tyle tytułem wstępu. Zapraszam do obejrzenia galerii.

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Pactra A105(Kolor bazowy) 
-Pactra A46
-Pactra A104
-Pactra A74 (suchy pędzel, narzedzia)
-Pactra A48 (lakier matowy)
-Sidoluks (lakier błyszczący)
Oleje artystyczne: Brąz Van dyke  firmy Acron.
Pigmenty
Benzyna do zapalniczek (wash punktowy)
Dark Mud  AK 023 z AK Interactive
Fuel Stains AK 025 z AK Interactive


















Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze