Zbudujmy model: KW-2 1/48 Hobby Boss. Konkurs Modelwork.

Witam wszystkich !!!

Od jakiegoś czasu lepię sobie konkursowy modelik. Na matę trafił tym razem radziecki czołg ciężki KW-2 w skali 1/48 Hobby Bossa. Przyznam, że szczerze, model mnie zaskoczył, sama skala również jest przyjemna, model nie jest za duży, ale robi wrażenie. Z powodu braku czasu (jak to u mnie :( ) nie pojawiały się przez długi czas zdjęcia. Powodem też była moja ponowna walka z aparatem. Mój kompaktowy aparacik, mimo, że dość dobry, lubi płatać figle, a to z zasilaniem, a to z zacinaniem się bez powodu. Myślę o jakimś nowym sprzęcie, ale niestety mój budżet jest trochę na ten cel skromny. Bardzo fajnie byłoby jeśli w komentarzach czy to na blogu czy na stronie fb, napisalibyście jaki sprzęt w rozsądnej cenie polecacie. Myślałem też o wideo poradnikach, ale nie mam zielonego pojęcia jaki sprzęt nadałby się do tego. Co do modelu to przyspieszyłem prace nad nim, do końca konkursu pozostało niewiele czasu, ale jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że uda mi się go ukończyć. Model praktycznie sam się kleił, gdzie nie gdzie wymagał przeszlifowania pewnych elementów i troszeczkę szpachli (zwłaszcza na wieży). Nie wiem czy dobrze zrobiłem przyklejając błotniki do kadłuba, praktycznie górny odcinek gąsienicy wchodził pod błotnik (sprawdzałem to dość dużo razy, posiłkowałem się również warsztatami na różnych forach o tematyce modelarskiej). Mam nadzieję, że obejdzie się bez niespodzianek :)

Kilka zdjęć inboxa:






 Co do zestawu, praktycznie nie mam zastrzeżeń, Ciekawym urozmaiceniem są elementy fototrawione. W sprzedaży też znajdują się elementy dodatkowe np siatki, ale ja w swoim modelu zrezygnowałem z nich. Sklejam Klimenta w standardzie :P
Praktycznie, budowa została zakończona, ewentualnie trzeba poprawić niektóre detale (zagubiłem gdzieś uszko do zaczepienia liny, na przedniej płycie kadłuba). Model jest gotowy do malowania. Mam zamiar pobawić się w modulację kolorów i mam nadzieję, że niczego nie zepsuję, bo dopiero uczę się tego "rzemiosła" :P

Postęp prac wygląda następująco:








Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor






Komentarze