Samochód pancerny wz.34 I 1/72 First to Fight

Witam wszystkich !!!

Dzsiaj chciałbym zaprezentować mój nowy model który ukończyłem. Jest to samochód pancerny wz. 34 I w skali 1/72 z serii Wrzesień 1939. Przyznam, że pomimo dość archaicznej sylwetki pojazd ten przypadł mi bardzo do gustu. Zawsze chciałem mieć model tego samochodu w swojej kolekcji modeli. Na swoją kolej czekał długo.Cieszę się, że udało mi się go złożyć, gdyż trafił mi się jakiś kłopotliwy egzemplarz. Pierwsza sprawa to brak reflektora, w zestawie go nie miałem (nie wiem dlaczego) prawdopodobnie odpadł i zaginął. Druga sprawa to mimo iż pudełko było całe, to podwozie samochodu było pęknięte, zauważyłem to dopiero teraz, przy zakupie nie zwróciłem na to uwagi, w sumie sam jestem sobie winien. Na szczęście udało się uratować podwozie, ale samochodzik stoi krzywo, próbowałem temu zaradzić, ale to wina tego zwichrowanego podwozia. Próbowałem dorobić reflektor, ale po czterech próbach (przy takiej skali to naprawdę mały element) dałem temu spokój (straciłem cierpliwość, ważną cechę modelarza :) )
Model malowany jak zawsze pactrami o numerach A34,A103,A96,A46,A102(trzonek kilofa).
Wash wykonałem z farby artystycznej ciemnobrązowej, która była dość ciężka w ścieraniu i dlatego samochód,wygląda na mocno styrany, z efektu jestem średnio zadowolony, za bardzo się pośpieszyłem, ale model nie jest chyba taki straszny :) Pojazd został pobrudzony pigmentami, zmieszanymi z benzyną ekstrakcyjną. Zapraszam do galerii. :))))

 Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor














Komentarze