Zbudujmy model: Pzkpfw IV 1/100 Zvezda

Witam wszystkich!!!

Od razu na wstępie przepraszam za baaardzo długą nieobecność, tym razem spowodowaną sprawami osobistymi, które wymusiły na mnie zrobienie przerwy w modelarstwie, mam nadzieję że chociaż teraz posty będą pojawiać się w miarę często, wiele rozpoczętych projektów nie daje mi spokoju ;) Poza tym czeka mnie walka z Pzkpfw V Panther który wygrał ankietę :)
Tym razem chciałem przedstawić swój nowy modelik, na powrót wybrałem model Panzer IV ze Zvezdy w skali 1/100, w sam raz nadał się do tego celu.
Jest to modelik prosty i szybki do wykonania. Modelik pomalowałem farbami pactra A107 i A46, suchy pędzel wykonałem z rozjaśnionej farby A107. Modelik wykonałem w malowaniu z września 1939 roku, białe krzyże pochodzą z innego zestawu (chyba Roden, aczkolwiek pewny nie jestem ;) ). Nie obyło się bez problemów. Model trochę się błyszczy, nie wiem z czym to dokładnie problem, ale nałożyłem kilka warstw lakieru matowego, a model błyszczy się dalej :/ Chyba nic nie da się z tym zrobić. Pozostało kilka kosmetycznych zabiegów, brudzenie itp. Poniżej kilka zdjęć modeliku.
Galeria już wkrótce.

Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor











Komentarze