Zbudujmy model: KW-2 1/48 Hobby Boss. Konkurs Modelwork. Galeria końcowa

Witam wszystkich !!!

Dzisiaj chciałbym zaprezentować skończony model czołgu KW-2 w skali 1/48. Model udało się ukończyć, ale niestety odbyło się to w "ekspresowym" tempie i nie ustrzegłem się wielu błędów. Mimo to ciesze się, że udało mi się go ukończyć, bo mimo iż to fajny zestaw, to momentami, nie miałem weny do pracy nad nim. Denerwujące są gąsienice (w wielu miejscach źle je skleiłem, instrukcja była zrozumiała, ale to ja coś namieszałem :) ) Oprócz problemu z gąsienicami, model składało i malowało się bardzo przyjemnie.Po wstawieniu zdjęć zauważyłem też, że zapomniałem o linach, postaram się to naprawić.

Tymczasem zapraszam do galerii modelu:


















Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Pactra A112(Kolor bazowy) 
-Pactra A124 (rozjaśnienia i obicia) 
-Pactra A34 (rozjaśnienia)
-Pactra A46 (bandaże na kołach i karabiny maszynowe)
-Pactra A51 (rdza na tłumikach)
-Pactra A74 (suchy pędzel na gąsienicach)
-Pactra A48 (lakier matowy)
-Pactra A18 (lakier błyszczący)
Oleje artystyczne: Brąz Van dyke, Burnt Umber firmy Acron.
Pigmenty
Terpentyna balsamiczna firmy Astra (utrwalanie pigmentów)
Benzyna do zapalniczek (wash punktowy)


Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor












Komentarze