Pzkpfw II 1/35 Tamiya Konkurs Modelwork - Galeria końcowa :)

Witam wszystkich !!!

Projekt konkursowy został zakończony :). Ciesze się że dobrnąłem do końca, gdyż  miałem chwile zwątpienia w słuszność tego czy dobrze zrobiłem, że wziąłem udział w konkursie, wykonywanie pierwszy raz kamuflażu zimowego metodą na lakier do włosów rodziło wątpliwości (raz zmywałem kamuflaż i malowałem czołg na nowo). Miejscami przesadziłem ze śniegiem (mieszanina sody z woda i wikolem jest dosyc trudna do opanowania :) ), ale z modelu jestem zadowolony.
Czołg ten polecam także początkującym, jako że nie jest on duży i nie jest skomplikowany w budowie, przyjemnie się go klei, poza tym skala 1/35 pozwala na poćwiczenie robienia zacieków itp.
Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Pactra A107 (Kolor bazowy Panzergrau)
-Pactra A47 (Biały kamuflaż)
-Pactra A46 (Bandaże kół, karabin maszynowy)
-Pactra A75 (Przednie reflektory, wytarcia elementów metalowych)
-Pactra A48 (lakier matowy)
Oleje artystyczne: Brąz Van dyke, Burnt Umber firmy Acron.
Inna chemia: AK Interactie Engine Oil (tłuste plamy na niektórych kołach), lakier do włosów, soda oczyszczona, klej wikol. pigmenty modelarskie, płyn do kalkomanii Mr Mark Setter Neo.
Dodatki: Metalowa lufa działka i karabinu MG 34

Relacja warsztatowa na forum Modelwork: TUTAJ
Galeria na Modelwork:TUTAJ



















Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze

  1. Śnieg fajnie się prezentuje ,jedynie nie powinno go być na pokrywie silnika bo nie ma prawa się tam utrzymać - zwłaszcza przy wylocie z wentylatora .Chyba że stał pod chmurką przez weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No z tym śniegiem to troche przyszalałem, racje, nie powinno go być na płycie silnikowej, no ale dajmy na to, że sobie stał :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No z tym śniegiem to troche przyszalałem, racje, nie powinno go być na płycie silnikowej, no ale dajmy na to, że sobie stał :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz