Zbudujmy model Pzkpfw II Ausf. F 1/35 Tamiya Konkurs Modelwork. Tiger I 1/72 Zvezda :)

Witam wszystkich !!!

Znowu po długiej nieobecności wracam. Jak pisałem już kiedyś, nie zawsze mam czas, aby w 100 % poświęcać się modelom (chodź bardzo bym chciał heh :) ). Ostatnimi czasy naprawdę miałem dużo spraw na głowie, szkoła, praca, a także egzamin na prawo jazdy, który zdałem za drugiem razem (mój pierwszy egzamin praktyczny to horror, ale to już poszło w niepamięć) z czego jestem bardzo szczęśliwy, gdyż już znajduję się w kręgu zmotoryzowanych :).
Co do modelu konkursowego, to coś tam ruszyłem i jestem już na dobrej drodze do ukończenia. Modelik otrzymał filtry i błoto. Długo zastanawiałem się z czego je wykonać, ale do głowy przyszedł mi taki pomysł, żeby wykonać je z farb olejnych i sody oczyszczonej. Mikstura trzyma się powierzchni, co bardzo mnie cieszy :). Pomalowałem też bandaże kół. Pozostały niewielki poprawki i założenie gąsienic. Myślę też nad podstawką, ale nie wiem z czego ją wykonam. Na dowód tego że przez czas nieobecności nie leniłem się kilka fotek modelu :)










Myślę że do końca tygodnia ukończę model. Druga wiadomość to taka, że od jakiegoś czasu lepię też Tigera I w skali 1/72 z firmy Zvezda :). Jako że moja fejsbukowa strona ma ponad 300 polubień, a 4 grudnia zbliża się także pierwsza rocznica powstania mojego bloga, chciałem wykonać specjalny model na tą okazję. Jak widać na zdjęciu poniżej. Tygrys jest już złożony i czeka na malowanie.

W tym tygodniu postaram się zamieszczać na bieżąco, relacje z budowy obu tych modelików. Dla wielbicieli pojazdów z serii Wrzesien 1939 roku mam taką wiadomość, że wszystkie numery jakie wyszły przez ten czas, zbierałem i też mam w planach wykonanie jakiegoś wrześniowego modelu :)


Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze