Zbudujmy model Pzkpfw II Ausf. F 1/35 Tamiya Konkurs Modelwork.

Witam wszystkich !!!

Kilka dni temu wystartowałem z nowym projektem. Dzisiaj chciałem przedstawić postępy w budowie Panzera II. Jak widać na fotkach jedynymi dodatkami jakie dokupiłem to metalowe lufy działka i karabinu maszynowego MG-34. Z blaszek fototrawionych zrezygnowałem, na pewno upiększyłyby one pojazd, ale odpuściłem, nie mam jeszcze doświadczenia w tym temacie, a szkoda byłoby coś zepsuć. Dzisiaj skleiłem kadłub, poprzyklejałem tez kilka innych detali. Łopatę chyba pomaluję później, na razie nie będę jej przyklejał. Zająłem się też wieżą. Wieżę troszeczkę zaszpachlowałem, ale będę musiał chyba to poprawić, bo dalej widzę tam jakieś szpary. :/
Miałem też problemy z tłumikiem, przyznam, że troszeczkę się nasiłowałem, ale myślę, że nie wygląda on tragicznie. :) Oczywiście nawierciłem otwór w tłumiku, którego fabrycznie w tej części nie było.
To na razie tyle, zapraszam również na forum gdzie prowadzę relację. Wstawiam też kilka fotek, na dowód tego że się nie lenię :P

Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor









Komentarze