Samochód pancerny Kfz 13 1/72 First to Fight.

Witam wszystkich !!!

Po długiej nieobecności, spowodowanej różnymi sprawami, chciałbym zaprezentować model samochodu pancernego Kfz 13 w skali 1/72 First to Fight. Model, sklejałem kilka dni, jak wszystkie produkty firmy Fist to Fight nie przysporzył on problemów. Model malowałem tradycyjnie farbami pactra A107, A46, A47, A26, A71. Pierwszy raz również zastosowałem wash akrylowy, z którego nie jestem zbytnio zadowolony, gdyż ciężko nim operować (szybko schnie). Postanowiłem więc pozostać przy olejnych płukankach. Modelik przetarłem też suchym pędzlem ze zmieszanej czarnej i białej farb olejnych firmy Revell. Na zdjęciach wyszło kilka "baboli" (krzywe przednie kółka), na szczęście jest to do naprawienia, gdyż kółek jeszcze nie wkleiłem :). Wykonałem również niewielką podstawkę pod samochód. Zrobiłem ją z dwóch warstw kartonu modelarskiego o grubości ok 0,8 mm. Jako posypkę zastosowałem starty na tarce korek od wina, przyznam że efekt mnie zadowolił,bo zawsze szukałem sposobu na domowej roboty posypkę modelarską :). Podstawkę i modelik przybrudziłem pigmentami, które niedawno zakupiłem.
Co do planów na przyszłość, chciałem wykonać w najbliższym czasie czołg 7 TP w skali 1/72 First to Fight. Jego wykonanie naprawdę mnie powaliło. Za 20 zł dostajemy naprawdę dobry modelik. Nie daje mi on spokoju :) Chodzi też mi po głowie Pantera w tej samej skali, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Ostatnimi czasy zacząłem też wracać do modeli kartonowych, relacje z moich zmagań z papierową materią już wkrótce.A tymczasem zapraszam do galerii Kfz 13. :)

P.S
Dziękuję za wszystkie "lajki" na fb, przyznam, że nie spodziewałem się że moje prace spodobają się tylu ludziom, ilość "lajków" i wyświetleń mojego bloga, naprawdę pobudza mnie do dalszych działań :))).

Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor
















Komentarze

  1. Fajnie ubrudzony ,a do tego bardzo realistyczne błoto na drodze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz