Zbudujmy model: TKS 1/35 RPM Malowanie kamuflażu :)

Witam wszystkich !!!

Kolejny dzień budowy, tym razem padło na malowanie kamuflażu. Zielony to pactra A34, brąz to A103. Myślę że wyszło nawet fajnie, choć przy malowaniu było kilka problemów, głównie z rozcieńczaniem farby, jakoś nie mogłem dobrać odpowiednich proporcji ;/ może coś złego dzieje się z farbami? Kolejnym etapem będzie położenie sidoluksu i wash. Do sklejenia pozostaje jeszcze układ jezdny tankietki. Zastanawiam się również jakie gąsienice założyć. W zestawie znajdują się gąsienice plastikowe i gumowe, te ostatnie są trochę gorsze od plastikowych, ale łatwiej je zamontować.
A oto postęp prac:

Budowa tankietki idzie małymi krokami do przodu, jestem zadowolony że wróciłem do tego projektu, mimo początkowych niepowodzeń i niespodzianek z humbrolami. Przyznam że testowałem na T-34/85 z Italerii (zdjęcia pojawią się już wkrótce :) ) farby Revella, powiem szczerze, biją na głowę Humbrole, trochę szkoda,bo do humbroli mam wielki sentyment, ale ostatnimi czasy z tymi farbami jest coś nie tak :( Kolejna relacja z budowy już wkrótce. :)

Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze

  1. Fajnie wyszła ta tankietka. Co do Pactry to polecam dedykowany rozcieńczalnik ( sprzedawany jako A0) lub wodę. Inni modelarze do rozcieńczania polecają też wódkę, ale tego akurat nie próbowałem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz