T-34/85 1/72 Italeri - Galeria końcowa

Witam wszystkich !!!

Kolejny model ukończony. Relacji nie zamieszczałem dlatego że na bieżąco nie robiłem zdjęć z budowy tego modelu. Jest to czołg średni T-34/85 w skali 1/72 firmy Italeri z zestawu
Fast Assembly Kit. Model jak najbardziej polecam początkującym modelarzom, ma on niewiele części, a i można na nim poćwiczyć malowanie :) Zainteresowanych odsyłam do recenzji, kilka postów wcześniej :). Model malowałem farbami olejnymi Revell, dokładnie numerkiem 362, kolorem odpowiednim dla pancerki jugosłowiańskiej. Modelik który wykonałem otrzymał malowanie serbskie. Kalkomanie to odwrócona flaga Rosji z jakiegoś zestawu ICM. Nie są to najlepsze kalkomanie, ale myślę że tragicznie nie wyglądają. Ktoś na pewno zada sobie pytanie dlaczego akurat w takim malowaniu wykonałem model. A no dlatego że nie chciałem robić kolejnego T-34/85 w oklepanej już radzieckiej tematyce. Karabin maszynowy Browning na wieży, pochodzi z zestawu Italeri, bodajże z czołgu Sherman (ale tego nie jestem pewny). Modelik dostał obicia wykonane z rozjaśnionej farby revell 362. Plamki nakładałem pędzelkiem 00, natomiast wnętrza naniesionych plamek wypełniałem ciemnobrązową mieszaniną farb humbrol i revell. Wykonałem też niewielkie rdzawe zacieki z olejnej farby artystycznej. Czołg brudziłem suchymi pastelami, mieszanymi z sidoluksem. Pigmenty nanosiłem pędzelkiem o sztywnym włosiu, lekko stukając o powierzchnię pancerza, lub gąsienic, nadając tym samym chropowatą fakturę dla błota. Na koniec modelik przetarłem na krawędziach ołówkiem, nadając niewielkie otarcia, oraz dodałem szare i jasno zielone obicia gąbką. Zapraszam do galerii :)




























Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze