Renault FT-17 1/72 First to Fight - Galeria

Witam wszystkich !!!

Na sam początek przepraszam kolejny raz, za moją długą nieobecność. Życie prywatne nie zawsze pozwala, poświęcić uwagę hobby. Chciałbym aby relacje pojawiały się częściej, niestety czasami nie jest to zależne ode mnie. Na realizację czeka kilka projektów. Modelik Renault jest już ukończony. Niestety z braku czasu nie relacjonowałem budowy modelu. Czołg nie jest trudny do złożenia, aczkolwiek problem może sprawić tylna płoza, przy jej klejeniu trzeba bardzo się starać żeby niczego nie zepsuć. Modelik tradycyjnie malowany farbami Pactra o numerach A102, A103, A33.Malowany pędzlami. Wash wykonałem z farb dla plastyków. Model dostał również rdzawe zacieki na kadłubie, również wykonane z artystycznych farb olejnych. Brudzenie wykonałem z suchych pasteli zmieszanych z wodą. Sposób jest ten bardzo dobry gdyż w przypadku zepsucia brudzenia, można je w łatwy sposób poprawić.







 Podstawka wykonana z ramki na zdjęcie, jej koszt to ok 7 zł. Na podstawce zastosowałem trawkę elektrostatyczną, natomiast podstawa dioramy jest wykonana z plasteliny, droga brudzona suchymi pastelami.

Drzewko, wykonane ze splecionych ze sobą drutów. Następnie obłożone papierem toaletowym który świetnie imituje korę drzewa. Liście wykonane z gąbki, co do drzewka nie jestem zbyt zadowolony, ale na pierwszy raz, moim zdaniem tragedii nie ma. ;)


Zapraszam do głosowania na mój model na stronie września 1939 roku.

 Pozdrawiam serdecznie
 ModelistConstructor


Komentarze