Zbudujmy model: Polski Fiat 621 1/72 First to Fight

Witam wszystkich !!!

Z racji tego że rzadziej wstawiam posty na fb i na blogu postanowiłem zrobić taką  małą niespodziankę. Na macie po raz kolejny wylądował Polski Fiat 621 z First to Fight.
Prace nad modelem trwały ok. 3 dni ;). Wykonałem go w jednolitym malowaniu. Fiacik malowany farbami pactra numerami A33, A46, A102 (plandeka). Malowany pędzlami. Ogólnie z modeliku jestem bardzo zadowolony, jednolite malowanie bardzo fajnie wyszło. Chciałem Fiacika wykonac w kamuflażu trójkolorowym, ale po ostatnich wypadkach (TKS 1/35) postanowiłem że model pomaluję całkowicie na oliwkowy kolor. Modelik dostał też delikatny wash. Zostało tylko brudzenie, ale przewiduję że będzie ono delikatne.

Pozdrawiam serdecznie.
ModelistConstructor








Komentarze