Zbudujmy model: TKS 1/72 First to Fight - Galeria

Witam wszystkich!!!

Budowa tankietek została zakończona ;). Było kilka problemów gdyż ułamał się karabin, miałem trochę problemy z przyklejeniem układu jezdnego, gdyż w jednym z czołgów ułamały mi się wypustki na których trzyma się układ napędowy tankietki.
Czołgi malowane farbami pactra o numerach A32,A105,A123, oczywiście pędzlem. Czołgi "złoszowałem" i dałem lekką biedronkę (być może w przyszłości zrobię mały poradnik na ten temat) by urozmaicić kolory. Co do kolorów,mam mieszane uczucia, z polską pancerką mam taki problem że nie wiem jakie kolory (oczywiście z pactry) pasują do kamuflażu polskiego z lat 30.
Burty tankietek pobrudziłem suchymi pastelami, które kładłem na lakier błyszczący twardym pędzlem, lekko pukając o płyty pancerza, by uzyskać efekt nierównomierności błota ;). Rdza na tłumiku to też suche pastele zmieszane z benzyną ekstrakcyjną z wamodu. Z modeli jestem w sumie zadowolony, znów dużo się nauczyłem, a przede wszystkim tego że w modelarstwie pośpiech to zły doradca. Mam nadzieję że moje następne modele będą coraz lepsze.

Zapraszam do galerii

Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor
















Komentarze