Zbudujmy model - TKS 1/35 RPM

Witam wszystkich !!!

Jako że budowa tankietek w skali 1/72 dobiegła końca, biorę się za budowę kolejnego modelu, będzie to znów polski pojazd. Będzie to tankietka TKS firmy RPM w skali 1/35 z działkiem 20 mm.
Model ten wpadał mi często w ręce, a moją aprobatę zyskał z powodu niskiej ceny ;) Aczkolwiek co do wykonania można mieć pewne zastrzeżenia (np brak niektórych detali, nitów itp). Gdy byłem kilka lat młodszy, modele z firmy RPM, były pierwszymi moimi modelami plastikowymi które sklejałem. Gdy znajdę zdjęcia tych modeli zamieszczę je w galerii "sentymentalnej" :D


Co do inboxa, tym razem go nie będzie, nad czym ubolewam. Model został już "rozgrzebany" bardzo dawno temu i wiele części z ramek zostało już powycinanych.

Model mam zamiar wykonać "prosto z pudła" bez żadnej waloryzacji. Mam nadzieję że uda mi się dobrać odpowiednie farby do kamuflażu i że sam kamuflaż nie sprawi problemów. Kamuflaż w tankietkach w skali 1/72, nie wyszedł tragicznie ale, mogłem lepiej się postarać. Ale jak to ja powtarzam, z każdym modelem człowiek uczy się czegoś nowego i nie trzeba się zrażać do tego hobby ;)


Fotki z budowy już wkrótce na blogu i na Facebooku

Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze